• +48 22 208 74 22
  • office@doublecheck.com.pl
Skuteczne kampanie
Zweryfikowane koszty
Potwierdzone emisje
Wsparcie mediowe

W Double Check transparentność stawiamy na pierwszym miejscu w każdym wyzwaniu audytowym i doradczym.

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu naszego zespołu każdy ze specjalistów gwarantuje, że strategie i implementacje mediowe nie tylko spełniają uznane normy rynkowe, ale także wyznaczają nowe standardy.

Zaufaj nam, a Twoja firma osiągnie nowy, wyższy poziom w komunikacji mediowej!

 

Paweł Pluciński, CEO.

Double Check – audytor wiedzy i doświadczenia

Double Check jest firmą, która w oparciu o rzetelność i wiedzę pomaga Klientom w zwiększaniu zwrotu z inwestycji mediowych. Nasze DNA wywodzi się z doświadczenia zespołu ekspertów mediowych z wieloletnim stażem na najwyższych stanowiskach po stronie domu mediowego, stacji telewizyjnych, portalu internetowego oraz wydawnictwa prasowego. Nasza wiedza pozwala na profesjonalną ocenę strategii mediowych, implementacji mediowych, efektywności optymalizacji kampanii, kosztu zakupu mediów oraz sposobu wywiązywania z zobowiązań kontraktowych. Znając wszystkie mechanizmy, które maksymalizują zwrot z inwestycji mediowych, dajemy Klientom pewność, że po stronie sposobu realizacji kampanii oraz ceny jaką Klient płaci za media zawsze wspierany jest wyłącznie wzrost zwrotu z inwestycji w media.

Misja Double Check:

  • Jesteśmy ekspertami i pasjonatami mediowymi
  • Posiadamy niezrównane kompetencje w Digital oraz ekspercką wiedzę w zakresie telewizji, jak i pozostałych mediów
  • Pomagamy Klientom realizować skuteczną komunikację przy konkurencyjnych kosztach
  • Pracujemy w oparciu o profesjonalizm, rzetelność i wiedzę oraz przywiązujemy dużą wagę do danych, technologii, procesów i innowacji
  • Tworzymy wartość dodaną na poziomie zarówno strategii jak i kosztu zakupu mediów
  • Pracujemy zespołowo

Filozofia naszej pracy

Większość zawodowego życia spędziłem po stronie biur sprzedaży a później zarządzałem zakupami mediów oraz realizacją całości operacji w domu mediowym. Moje doświadczenie przekładam dzisiaj na zapewnienie jak najlepszych kampanii mediowych dla naszych Klientów. Double Check jest miejscem, gdzie kompetencja spotyka się z pasją przez co sama praca staje się dla  nas misją. Zapraszam do kontaktu!

Paweł Pluciński

CEO

Należę do nowego pokolenia mediowców, które od początku swojej pracy planuje kampanie telewizyjne równolegle do tych internetowych. Gdy rozpocząłem pracę w Double Check byłem zaskoczony jak dobrze moi starsi koledzy czują media i jak pragmatycznie do nich podchodzą. W branży planowania i zakupu  mediów dominują wąskie specjalizacje. W Double Check podchodzimy do tego inaczej i patrzymy na media holistycznie. Staramy się być mistrzami w swojej dziedzinie i wiem, że nimi jesteśmy. 

Rafał Cygan

Dyrektor Zarządzający

Od lat odpowiadamy na wiele pytań Klientów, takich jak:

  • Jak wybrać najlepszy dla nas dom mediowy?
  • Która oferta jest najlepsza?
  • Jak zabezpieczyć nasze interesy w umowie?
  • Czy nasza firma otrzymuje to, za co płaci?
  • Czy cena jaką płacimy jest właściwa?
  • Czy kampania jest dobrze zaplanowana?
  • Czy kampania jest dobrze rozliczona?
  • Czy kampania mogłaby być tańsza a jeżeli tak to o ile?

Nasza praca:

Jak pokazują niezależne rankingi w wielu najbardziej istotnych wymiarach nasza praca, jak na przykład w zakresie kompetencji Digital, dystansuje inne podmioty zajmujące się audytem mediowym. Jesteśmy dumni z faktu, że Klienci, którzy pracują z nami długoterminowo realizują lepsze kampanie, kupowane po niższych kosztach. Ma miejsce to w przypadkach, w których aktywnie włączamy się w proces planowania, optymalizacji oraz zakupu mediów.

Obszarem, który nas szczególnie wyróżnia na tle konkurencji są media Digital. W tej dziedzinie nie ma dla naszych specjalistów żadnych tajemnic i pomimo, że ten rodzaj mediów zmienia się najszybciej, dzięki niezwykłemu zaangażowaniu jesteśmy w stanie spojrzeć bardzo granularnie na każdą kampanię. Nasze kompetencje pozwalają na analizę nie tylko klasycznych kampanii internetowych, ale również realizowanie projektów związanych z performance marketingiem, operacjami e-commerce, kampaniami SEM oraz audytami kont zakupowych.