• +48 22 208 74 22
  • office@doublecheck.com.pl

Edukacja mediowa – Knowledge Transfer©

Knowledge Transfer© jest autorskim programem edukacyjnym mediowej. Jest to dedykowany program, po realizacji którego uczestnicy rozumieją dużo lepiej ekosystem reklamowy, zasady tworzenia strategii mediowych oraz planowania i zakupu mediów. Program Knowledge Transfer© zrealizowało ponad 900 osób zawodowo związanych z komunikacją mediową po stronie największych reklamodawców i mediów.

Dlaczego warto?
    • Niezależność spojrzenia na rynek wynikająca z praktycznej wiedzy zdobytej po wszystkich stronach rynku
    • Na rynku brakuje rzetelnych i niezależnych źródeł wiedzy w zakresie planowania i realizacji kampanii mediowych 
    • Edukacja prowadzona w ramach kontraktów mediowych przez Agencje często jest bardziej opisaniem stanu rynku niż typowym materiałem szkoleniowym
    • Rozumienie biznesu mediowego, działania kanałów mediowych czy też zasad tworzenia strategii mogą prowadzić do lepszych kampanii
    • Poszerzenie umiejętności  mediowych to wzrost kompetencji a przez to atrakcyjności na rynku pracy
    Czego możemy oczekiwać?
    • Zakres tematyczny:
      • biznes mediowy
      • rynek mediowy
      • strategie mediowe
      • zasady planowania kampanii
      • zasady zakupu mediów
      • kampanie TV
      • kampanie w kanałach Digital
      • kampanie radiowe
      • kampanie OOH
    • Transparentności, rozumianej jako brak tematów tabu
    • Certyfikatu ukończenia programu
    Często zadawane pytania

    Czy można zrozumieć media w krótkim czasie?

    Świat mediów można bardzo szybko zrozumieć w sytuacji, gdzie wprowadzenie do niego odbywa się w duchu transparentności a sam kurs jest przemyślany i kompleksowy. Nasz kurs taki właśnie jest. Po jego ukończeniu uczestnicy zaczynają widzieć media i swoje kampanie zupełnie inaczej, rozumiejąc co pełni jaką rolę oraz jakie rozwiązania mają duży sens, a które są nieefektywne. 

    Co może najbardziej zaskoczyć podczas tego kursu?

    Prawdopodobnie to, że media są logicznie i interesujące oraz że istnieje wiele mitów, które po prostu się nie bronią w zestawieniu z danymi. Zwykle uczestnicy, po odbyciu programu, weryfikują swoje spojrzenie na media telewizyjne i Digital. 

    Co może przekonać niezdecydowanych?

    Praktycznie każdy uczestnik programu przez cały czas jego trwania zachowuje uwagę co potwierdza, że treści są interesujące a forma ich podania przystępna.