Nasze doświadczenie pozwala nam bardzo profesjonalnie ocenić z jednej strony kompetencje agencji, strategię mediową, implementację mediową oraz jakość optymalizacji realizowanych na kampaniach Klienta, z drugiej dokonać porównania i analizy kosztów w kontekście zarówno rynku jak i zobowiązań kontraktowych.
W 2016 roku Paweł Pluciński współtworzy firmę Double Check Sp. z o.o. rozpoczynającą działalność na polskim rynku audytu mediowego. Od 2009 roku dołączył do Havas Media (wcześniej MPG) gdzie stworzył dział telewizyjny – unikalną na rynku specjalistyczną jednostkę zajmującą się planowaniem, zakupem oraz negocjacjami z telewizjami. Następnie jako Trading Director odpowiadał za stworzenie i zarządzanie 70 osobowym działem Middle Office, skupiającym operacje zakupu wszystkich mediów agencji Havas Media, Havas Digital, Arena Media oraz Havas Sport & Entertainment. Podlegały mu specjalistyczne działy digitalowe: Escelis (performance), Mobext (mobile), Socialyse (social media), Affiperf (RTB) oraz Artemis (data analytics). W latach 2005-2009 zarządzał zespołem sprzedaży w Biurze Reklamy TVP. W tym czasie pełnił także funkcję Managera Zasobów TVP i odpowiadał za tworzenie cenników oraz zarządzanie zasobami stacji grupy. Paweł rozpoczynał swoją karierę w nowo powstałym Biurze Reklamy TV Polsat, gdzie przez 9 lat pracy prowadził zespoły handlowe obsługujące kluczowych Klientów Stacji.