Home

Kluczowe osoby

Nasze doświadczenie pozwala nam bardzo profesjonalnie ocenić z jednej strony kompetencje agencji, strategię mediową, implementację mediową oraz jakość optymalizacji realizowanych na kampaniach Klienta, z drugiej dokonać porównania i analizy kosztów w kontekście zarówno rynku jak i zobowiązań kontraktowych.

Jacek Dzięcielak – CEO Double Check Sp. z o.o.

Jacek Dzięcielak

Od 2016 Jacek współtworzy Double Check Sp. z o.o. – nowo powstałą firmę działającą na polskim rynku audytu mediowego. Wcześniej, od 2014 był zatrudniony jako pierwszy CEO Media Impact Polska, oraz członek Zarządu Grupa Onet.pl SA.. W latach 2003-2013 CEO Havas Media Group w Polsce oraz CEO Havas Media Sp. z o.o. (wcześniej MPG), gdzie dołączył po tym jak od 2001 był zatrudniony jako Managing Director nowo utworzonej struktury wyspecjalizowanej w digital marketingu – Havas Digital (wcześniej Media Contacts). Z marketingiem związany od 2006, w tym na stanowiskach Marketing Manager oraz Marketing Director w Arctic Paper SA, a później Cezex Sp. z o.o..

Osiągnięcia

  • Zajęcie przez Havas Digital (wcześniej Media Contacts), w okresie 18 miesięcy od launchu Spółki, istotnej pozycji na rynku digital
  • Przeprowadzenie Havas Media z pozycji marginalnego gracza do liczącej się agencji na rynku domów mediowych
  • Połączenie dwóch organizacji sprzedażowych Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o. oraz Grupa Onet.pl SA w jeden podmiot i osiągnięcie zakładanych synergii organizacyjnych, kompetencyjnych i sprzedażowych

Wykształcenie

  • General Management Programme w INSEAD/CEDEP, Francja (2005-2006)
  • MBA na University of Calgary i SGH w Warszawie (1997-1998)
  • Wyższa Szkoła Morska w Szczecinie (1988-1993)
Paweł Pluciński – COO Double Check Sp. z o.o.

Paweł Pluciński

W 2016 roku Paweł Pluciński współtworzy firmę Double Check Sp. z o.o. rozpoczynającą działalność na polskim rynku audytu mediowego. Od 2009 roku dołączył do Havas Media (wcześniej MPG) gdzie stworzył dział telewizyjny – unikalną na rynku specjalistyczną jednostkę zajmującą się planowaniem, zakupem oraz negocjacjami z telewizjami. Następnie jako Trading Director odpowiadał za stworzenie i zarządzanie 70 osobowym działem Middle Office, skupiającym operacje zakupu wszystkich mediów agencji Havas Media, Havas Digital, Arena Media oraz Havas Sport & Entertainment. Podlegały mu specjalistyczne działy digitalowe: Escelis (performance), Mobext (mobile), Socialyse (social media), Affiperf (RTB) oraz Artemis (data analytics). W latach 2005-2009 zarządzał zespołem sprzedaży w Biurze Reklamy TVP. W tym czasie pełnił także funkcję Managera Zasobów TVP i odpowiadał za tworzenie cenników oraz zarządzanie zasobami stacji grupy. Paweł rozpoczynał swoją karierę w nowo powstałym Biurze Reklamy TV Polsat, gdzie przez 9 lat pracy prowadził zespoły handlowe obsługujące kluczowych Klientów Stacji.

Osiągnięcia

  • Skuteczne budowanie zespołów eksperckich w zakresie planowania, optymalizacji i realizacji kampanii telewizyjnych w ramach struktury Polsat, TVP oraz Havas Media
  • Wdrożenie w Havas Media pionierskiej na skalę rynku organizacji Middle Office i pełna realizacja założeń biznesowych związanych z przyjętymi KPI związanymi z rentownością, jakością, kosztami oraz zadowoleniem zespołu
  • Generowanie przychodów, które pozwalały osiągnąć Agencji wyższe ‘bottom line’ bez wyraźnego wzrostu ‘top line’ Agencji

Wykształcenie

  • Szkoła Główna Handlowa (1989-1995)