Wybór domu mediowego jest procesem mającym doprowadzić do wyłonienia podmiotu, który będzie najlepiej realizował potrzeby organizacji Klienta w zakresie strategii i zakupu mediów. Decyzja ta ma charakter wielowymiarowy, w związku z czym bardzo istotne jest stworzenie mapy właściwych KPI (Key Performance Indicators) oraz takie dobranie ich wag, aby została podjęta najlepsza decyzja z biznesowego punktu widzenia Klienta.
Przy prowadzeniu przetargów na wybór domu mediowego skupiamy się na kompleksowej ocenie kompetencji agencji w zakresie doradztwa mediowego. Kładziemy szczególny nacisk na ocenę podejścia strategicznego, narzędzi, warunków zakupu oraz zespołu przypisanego do codziennej współpracy z Klientem.
Posiadamy kompetencje, dzięki którym uczestniczymy we wszystkich etapach procesu przetargowego:
Nasze kompetencje w zakresie wyboru domu mediowego oparte są o następujące doświadczenie członków naszego zespołu: