Home

Przetargi mediowe

Wybór domu mediowego jest procesem mającym doprowadzić do wyłonienia podmiotu, który będzie najlepiej realizował potrzeby organizacji Klienta w zakresie strategii i zakupu mediów. Decyzja ta ma charakter wielowymiarowy, w związku z czym bardzo istotne jest stworzenie mapy właściwych KPI (Key Performance Indicators) oraz takie dobranie ich wag, aby została podjęta najlepsza decyzja z biznesowego punktu widzenia Klienta.

Przy prowadzeniu przetargów na wybór domu mediowego skupiamy się na kompleksowej ocenie kompetencji agencji w zakresie doradztwa mediowego. Kładziemy szczególny nacisk na ocenę podejścia strategicznego, narzędzi, warunków zakupu oraz zespołu przypisanego do codziennej współpracy z Klientem.

Posiadamy kompetencje, dzięki którym uczestniczymy we wszystkich etapach procesu przetargowego:

  • formalne zaproszenie agencji do uczestnictwa w przetargu
  • doradztwo podczas tworzenia briefu
  • ocena strategii i warunków kosztowych
  • wybór zwycięskiego domu mediowego
  • negocjacja kontraktu i szczegółowych warunków współpracy

Nasze kompetencje w zakresie wyboru domu mediowego oparte są o następujące doświadczenie członków naszego zespołu:

  • 15-letnie doświadczenie udziału w przetargach po stronie domu mediowego
  • 15-letnie doświadczenie zakresie negocjacji umów przetargowych i tabel kosztowych
  • 15-letnie doświadczenie w strategii, planowaniu i zakupie kampanii digital, w tym: display, programmatic, performance, social media, video, mobile, mailing
  • 20-letnie doświadczenie w planowaniu i zakupie kampanii telewizyjnych.