Rozliczenie kampanii to bardzo ważny etap procesu planowania i realizacji kampanii w mediach. Z uwagi na dynamikę działań w mediach, optymalizacje kampanii w trakcie jej trwania, dużą liczbę zaangażowanych w nią wydawców i dysponentów mediów jest to etap złożony i skomplikowany.
Audyt rozliczeń kampanii polega na potwierdzeniu zgodności kwot jakie obciążyły rachunek Klienta oraz obciążeń jakie wynikają z warunków umowy zawartej pomiędzy Klientem a agencją. Dotyczy on weryfikacji kosztów poniesionych na zakup mediów, ich zgodności z warunkami zadeklarowanymi w kontrakcie czy potwierdzeniem wysokości wynagrodzenia pobieranego przez agencję lub inne podmioty zewnętrzne.
Audyt rozliczeń kampanii jest też weryfikacją jakości procesów finansowych w domu mediowym. Ma na celu potwierdzenie właściwej realizacji kontraktu oraz zachowania przejrzystości i transparentności wszelkich rozliczeń.
Audyt rozliczeń kampanii dotyczy aktywności we wszystkich mediach: internecie, telewizji, prasie, radiu, kinie oraz OOH.
Nasze kompetencje w zakresie audytu rozliczeń kampanii w mediach online i offline oparte są o następujące doświadczenia członków naszego zespołu: