Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

  • +48 22 208 74 22
  • office@doublecheck.com.pl

Edukacja mediowa – Knowledge Transfer©

Knowledge Transfer© jest autorskim programem edukacyjnym mediowej. Jest to dedykowany program, po realizacji którego uczestnicy rozumieją dużo lepiej ekosystem reklamowy, zasady tworzenia strategii mediowych oraz planowania i zakupu mediów. Program Knowledge Transfer© zrealizowało ponad 900 osób zawodowo związanych z komunikacją mediową po stronie największych reklamodawców i mediów.

Dlaczego warto?
    • Niezależność spojrzenia na rynek wynikająca z praktycznej wiedzy zdobytej po wszystkich stronach rynku
    • Na rynku brakuje rzetelnych i niezależnych źródeł wiedzy w zakresie planowania i realizacji kampanii mediowych 
    • Edukacja prowadzona w ramach kontraktów mediowych przez Agencje często jest bardziej opisaniem stanu rynku niż typowym materiałem szkoleniowym
    • Rozumienie biznesu mediowego, działania kanałów mediowych czy też zasad tworzenia strategii mogą prowadzić do lepszych kampanii
    • Poszerzenie umiejętności  mediowych to wzrost kompetencji a przez to atrakcyjności na rynku pracy
    Czego możemy oczekiwać?
    • Zakres tematyczny:
      • biznes mediowy
      • rynek mediowy
      • strategie mediowe
      • zasady planowania kampanii
      • zasady zakupu mediów
      • kampanie TV
      • kampanie w kanałach Digital
      • kampanie radiowe
      • kampanie OOH
    • Transparentności, rozumianej jako brak tematów tabu
    • Certyfikatu ukończenia programu
    Często zadawane pytania

    Czy można zrozumieć media w krótkim czasie?

    Świat mediów można bardzo szybko zrozumieć w sytuacji, gdzie wprowadzenie do niego odbywa się w duchu transparentności a sam kurs jest przemyślany i kompleksowy. Nasz kurs taki właśnie jest. Po jego ukończeniu uczestnicy zaczynają widzieć media i swoje kampanie zupełnie inaczej, rozumiejąc co pełni jaką rolę oraz jakie rozwiązania mają duży sens, a które są nieefektywne. 

    Co może najbardziej zaskoczyć podczas tego kursu?

    Prawdopodobnie to, że media są logicznie i interesujące oraz że istnieje wiele mitów, które po prostu się nie bronią w zestawieniu z danymi. Zwykle uczestnicy, po odbyciu programu, weryfikują swoje spojrzenie na media telewizyjne i Digital. 

    Co może przekonać niezdecydowanych?

    Praktycznie każdy uczestnik programu przez cały czas jego trwania zachowuje uwagę co potwierdza, że treści są interesujące a forma ich podania przystępna.