Edukacja mediowa – Knowledge Transfer©
Knowledge Transfer© jest autorskim programem edukacyjnym mediowej. Jest to dedykowany program, po realizacji którego uczestnicy rozumieją dużo lepiej ekosystem reklamowy, zasady tworzenia strategii mediowych oraz planowania i zakupu mediów. Program Knowledge Transfer© zrealizowało ponad 900 osób zawodowo związanych z komunikacją mediową po stronie największych reklamodawców i mediów.
Dlaczego warto?
- Niezależność spojrzenia na rynek wynikająca z praktycznej wiedzy zdobytej po wszystkich stronach rynku
- Na rynku brakuje rzetelnych i niezależnych źródeł wiedzy w zakresie planowania i realizacji kampanii mediowych
- Edukacja prowadzona w ramach kontraktów mediowych przez Agencje często jest bardziej opisaniem stanu rynku niż typowym materiałem szkoleniowym
- Rozumienie biznesu mediowego, działania kanałów mediowych czy też zasad tworzenia strategii mogą prowadzić do lepszych kampanii
- Poszerzenie umiejętności mediowych to wzrost kompetencji a przez to atrakcyjności na rynku pracy
Czego możemy oczekiwać?
- Zakres tematyczny:
-
- biznes mediowy
- rynek mediowy
- strategie mediowe
- zasady planowania kampanii
- zasady zakupu mediów
- kampanie TV
- kampanie w kanałach Digital
- kampanie radiowe
- kampanie OOH
- Transparentności, rozumianej jako brak tematów tabu
- Certyfikatu ukończenia programu
Często zadawane pytania
Czy można zrozumieć media w krótkim czasie?
Świat mediów można bardzo szybko zrozumieć w sytuacji, gdzie wprowadzenie do niego odbywa się w duchu transparentności a sam kurs jest przemyślany i kompleksowy. Nasz kurs taki właśnie jest. Po jego ukończeniu uczestnicy zaczynają widzieć media i swoje kampanie zupełnie inaczej, rozumiejąc co pełni jaką rolę oraz jakie rozwiązania mają duży sens, a które są nieefektywne.
Co może najbardziej zaskoczyć podczas tego kursu?
Prawdopodobnie to, że media są logicznie i interesujące oraz że istnieje wiele mitów, które po prostu się nie bronią w zestawieniu z danymi. Zwykle uczestnicy, po odbyciu programu, weryfikują swoje spojrzenie na media telewizyjne i Digital.
Co może przekonać niezdecydowanych?
Praktycznie każdy uczestnik programu przez cały czas jego trwania zachowuje uwagę co potwierdza, że treści są interesujące a forma ich podania przystępna.